МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГОВОМУ АНАЛІЗІ
Анотація
.
Посилання
Кузьомко В.М., Бурангулова В.В. Можливості використання штучного інтелекту в діяльності сучасних підприємств. Економіка та суспільство. 2021. Вип. 32. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-32-67.
Шиманська Вікторія. Етичні аспекти використання штучного інтелекту в маркетингу. Блог, ANT Media. Квітень, 2024. URL: https://www.theantmedia.com/post/etichni-aspekti-vikoristannya-shtuchnogointelektu-v-marketingu (дата звернення: 15.05.2024).
Завантаження
Опубліковано
2024-05-24
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В МАРКЕТИНГОВОМУ АНАЛІЗІ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 260-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/251.