СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕВОЛЮЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
.
Посилання
Солнцев С. О., Жигалкевич Ж. М., Залуцький Р. О. Тенденції розвитку цифрового маркетингу. Журнал стратегічних економічних досліджень Сучасні тенденції та проблеми управління. 2022. № 6(11). С. 131–141.
Ігнатенко Р. В. Розвиток цифрового маркетингу у світі та в Україні. Бізнес Інформ. 2022. № 1. C. 450–455. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-1-450-455 (дата звернення: 02.05.2024).
Котельникова Ю. М., Дідик Д. О., Хороших В. В., Дубовик Н. А. Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періоді. Академічні візії. 2023. Вип. 26. http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.10374255 (дата звернення: 04.05.2024).
Кримська А. О., Балик У. О., Клімова І. О. Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії. 2023. Вип. 26. URL: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.10374255 (дата звернення: 04.05.2024).
Луханіна К. A. Глобальні тренди інтернет-маркетингу: сучасний вимір та майбутні трансформації. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 60. URL: https://orcid.org/0000-0003-3755-638X (дата звернення: 05.05.2024).