СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕВОЛЮЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Анастасія Роговська Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Солнцев С. О., Жигалкевич Ж. М., Залуцький Р. О. Тенденції розвитку цифрового маркетингу. Журнал стратегічних економічних досліджень Сучасні тенденції та проблеми управління. 2022. № 6(11). С. 131–141.

Ігнатенко Р. В. Розвиток цифрового маркетингу у світі та в Україні. Бізнес Інформ. 2022. № 1. C. 450–455. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2022-1-450-455 (дата звернення: 02.05.2024).

Котельникова Ю. М., Дідик Д. О., Хороших В. В., Дубовик Н. А. Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періоді. Академічні візії. 2023. Вип. 26. http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.10374255 (дата звернення: 04.05.2024).

Кримська А. О., Балик У. О., Клімова І. О. Цифрова трансформація у сфері маркетингу: нові підходи та можливості. Академічні візії. 2023. Вип. 26. URL: http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.10374255 (дата звернення: 04.05.2024).

Луханіна К. A. Глобальні тренди інтернет-маркетингу: сучасний вимір та майбутні трансформації. Економіка та суспільство. 2024. Вип. 60. URL: https://orcid.org/0000-0003-3755-638X (дата звернення: 05.05.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“СУЧАСНІ НАПРЯМКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЕВОЛЮЦІЇ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 265-7, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/253.