ВИКОРИСТАННЯ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ІНФЛЮЕНСЕРІВ В ПРОДАЖАХ

Автор(и)

  • Соломія Романюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с.

Що таке influence-маркетинг і як його використовувати. eSputnik. URL: https://esputnik.com/uk/blog/sho-take-influence-marketing-i-yak-jogovikoristovuvati

Янько А. Вірусний маркетинг: аудиторію залучає креатив. YouScan. URL: https://youscan.io/ua/blog/virusnii-marketing/

Share a Coke - вдалий маркетинговий хід Coca-Cola | ВІКНА. Новини Калуша та Прикарпаття. Vikna. URL: https://vikna.if.ua/cikavo/50027/view

Інфлюенсери: хто це і як з ними працювати. Український спектр. URL: https://uaspectr.com/2021/12/16/inflyuensery-hto-tse-i-yak-z-nymy-pratsyuvaty/

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ВИКОРИСТАННЯ ВІРУСНОГО МАРКЕТИНГУ ТА ІНФЛЮЕНСЕРІВ В ПРОДАЖАХ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 268-9, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/254.