КЛЮЧОВІ ВІДМІННОСТІ МІЖ ОНЛАЙН-ПРОДАЖАМИ ТА ОФЛАЙН-ПРОДАЖАМИ

Автор(и)

  • Софія Рудківська Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с.

Хрупович Світлана. Моделювання каналів розподілу при електронних продажах. Світ економічної науки. Збірник тез міжнародної науково-практичної інтернет конференції. Тернопіль. 2017. №5. С.121-123.

Ivanechko N., Borysova T., Monastyrskyi G. Research of customer buying behavior on the Ukrainian electromobile market. Financial and Credit ActivityProblems of Theory and Practice. 2020. №4 (35). 507-513 Р. URL: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.222527

Діксон Метью, Адамсон Брент. Суперпродавці. Як навчитися продавати, а не «впарювати» / пер. з англ. Дмитро Кожедуб. – К.: Наш формат, 2018. – 240 с.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.

Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“КЛЮЧОВІ ВІДМІННОСТІ МІЖ ОНЛАЙН-ПРОДАЖАМИ ТА ОФЛАЙН-ПРОДАЖАМИ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 270-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/255.