ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТРАТЕГІЧНОМУ АНАЛІЗІ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Микола Сердюк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Miller, R. (2023). The Role of Machine Learning and Artificial Intelligence in Strategic Management. SSRN. DOI: http://dx.doi.org/10.2139/ssrn.4392353 С. 1-2.

The state of AI in 2022 and a half decade in review / M. Chui et al. McKinsey & Company. URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/quantumblack/our-insights/the-stateof-ai-in-2022-and-a-half-decade-in-review

Київстар Бізнес ХАБ. (2022). ТОП-10 стратегічних технологій для цифрового бізнесу у 2022 році. URL: https://hub.kyivstar.ua/news/top-10-strategichnyh-tehnologij-dlyaczyfrovogo-biznesu-u-2022-roczi/

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У СТРАТЕГІЧНОМУ АНАЛІЗІ КОНКУРЕНТНОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 277-8, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/259.