ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ

Автор(и)

  • Олександр Трачук Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Міщенко Д.А. Маркетинг сільськогосподарських підприємств як напрям підприємницької діяльності. Агросвіт. 2009. №19. С.17-18.

Корсунова К.Ю. Штучний інтелект у дослідженні ринку та запуску рекламних кампаній: ефективні методи та етичні аспекти для міжнародного маркетингу. Вісник Східноукраїнського Національного Університету ім. В.Даля. 2022. №6 (276). С.15-16.

Проскуріна Н. Штучний інтелект у маркетинговій діяльності. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2020. №4. С.133-134.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАРКЕТИНГОВОГО АНАЛІЗУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 288-9, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/264.