ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Олег Тхорик Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Олег Тхорик, Західноукраїнський національний університет

    аспірант

Посилання

Летуновська Н.Є., Зябіна Є.А., Малик Р.А. Маркетинг у сфері медицини: трансформації каналів комунікацій із пацієнтами під впливом пандемії COVID-19. Інфраструктура ринку. 2023. Вип. 75. С. 102-107.

Згурська О.М., Дима О.О., Діченко А.Л. Цифрове маркетингове забезпечення на ринку медичних послуг. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. 2023. № 9. DOI: https://doi.org/10.54929/2786-5738-2023-9-04-10.

Медичний маркетинг: ключові особливості та успішні стратегії. Блог, Edgelab. Липень, 2023 р. URL: https://edgelab.com.ua/blog/medychnyj-marketyngklyuchovi-osoblyvosti-ta-uspishni-strategiyi/ (дата звернення: 06.05.2024).

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В МАРКЕТИНГУ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 290-2, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/265.