СИЛА ЗАПАХУ: ЯК АРОМАМАРКЕТИНГ ЗМІНЮЄ ПРАВИЛА ГРИ В БІЗНЕСІ

Автор(и)

  • Юлія Процишин Західноукраїнський національний університет Автор
  • Євген Цимбал Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Юлія Процишин, Західноукраїнський національний університет

    к.е.н., доцент кафедри маркетинг ЗУНУ

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“СИЛА ЗАПАХУ: ЯК АРОМАМАРКЕТИНГ ЗМІНЮЄ ПРАВИЛА ГРИ В БІЗНЕСІ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 302-3, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/270.