ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Артем Цюрупій Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. – 122 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Котлер Ф. Основи маркетинга: Пер. з англ. – М.: Вільямс, 2000.

Парсяк В.Н., Рогов Г.К. Маркетингові досліди. – Київ: Наукова думка, 2000. с. 123.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник.2023. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 305-6, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/271.