ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА
Анотація
.
Посилання
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. – 122 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
Котлер Ф. Основи маркетинга: Пер. з англ. – М.: Вільямс, 2000.
Парсяк В.Н., Рогов Г.К. Маркетингові досліди. – Київ: Наукова думка, 2000. с. 123.
Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник.2023. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.
Завантаження
Опубліковано
2024-05-24
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“ЕМОЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 305-6, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/271.