УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Лілія Ребуха Західноукраїнський національний університет Автор
  • Роман Перута Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Лілія Ребуха, Західноукраїнський національний університет

    доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології і педагогіки

Посилання

Калініна Л. М., Онаць О. М. Нова Українська школа: базовий стандарт професійної діяльності керівника. Директор школи. 2018. № 21–22 (837–838). С. 25–31.

Канафоцька Г. Нова модель управління школою в контексті менеджменту творчості. Директор школи. 2012. № 14 (686). С. 4–10.

Карташова Л. А., Пліш І. В., Бахмат Н. В. Розвиток цифрової компетентності педагога в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Том 68. №6. С. 193–205. URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2543/1423

Ребуха Л., Рудакевич Ю. Цифровізація освіти в країнах ЄС та світу. Інновації в освіті: реалії та перспективи розвитку: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Тернопіль, 11 травн. 2023 р.) Тернопіль: ЗУНУ, 2023. С. 39‒42.

Ребуха Л. З. Вплив цифровізації освітнього закладу на проведення ефективної професійної діяльності. Використання технологій менеджменту якості в управлінні закладами освіти: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 17 листоп. 2023 р.) Тернопіль: ТОКІППО, 2023.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 72-73. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/437

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають