ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Лілія Ребуха Західноукраїнський національний університет Автор
  • Назар Цибульський Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографії авторів

  • Лілія Ребуха, Західноукраїнський національний університет

    доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри освітології і педагогіки

  • Назар Цибульський, Західноукраїнський національний університет

    аспірант спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, освітньо-наукова програма «Освітні, педагогічні науки»

Посилання

Гордійчук Г. Б. Підготовка майбутніх педагогів до використання ІКТ під час здійснення навчальної дослідницької діяльності дітей. Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти. Психологічний аспект дослідження особистості в соціальних умовах. Харків: Вид-во НТУ ХПІ, 2013. Вип. 36. С. 202‒211.

Кравченко С. О. Узагальнення сутності дефініції «дослідницька компетентність». Молодий вчений. 2018. № 2(1). С. 265‒268.

Ребуха Л. З., Боршуляк Н. С. Професійна компетентність фахівців: сутнісні ознаки та розвиткові умови. Інноваційна педагогіка. 2020. Випуск 22. Т. 3. С. 87‒90. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2020/22-3.17

Сисоєва С. О., Козак Л. В. Розвиток дослідницької компетентності викладачів вищої школи: навч. посібник. Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. К.: ТОВ «Видавниче підприємство «ЕДЕЛЬВЕЙС», 2016. 156 с.

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 73-75. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/438

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають