ТЕНДЕНЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА»

Автор(и)

  • Тетяна Іванченко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди Автор
  • Тетяна Довженко Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Тетяна Довженко, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

    доктор педагогічних наук, професор, декан факультету початкового навчання

Посилання

Інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024 навчальному році. URL: https://mon.gov.ua/osvita-2/zagalna-serednyaosvita/metodichni-rekomendatsii-ta-informatsiyni-materiali (дата звернення: 22.11.2024).

Звіт про результати другого циклу загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 р.: у 2-х частинах. Частина І. Що знають і вміють випускники початкової школи та як змінилася ситуація за три роки / Г. Бичко (основний автор), В. Терещенко, В. Горох, М. Мазорчук, Т. Лісова, Т. Вакуленко; наук. ред. Т. Вакуленко ; за ред. О. Осадчої та В. Терещенка. Київ: УЦОЯО, 2022. 189 с.

Серпнева конференція 2023 «Освіта єднає». URL: https://mon.gov.ua/osvita-2/zagalna-serednya-osvita/konferentsii/serpnevakonferentsiya-2023-osvita-ednae (дата звернення: 23.11.2024)

Завантаження

Опубліковано

04-12-2024

Як цитувати

ТЕНДЕНЦІЇ РЕФОРМУВАННЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА». (2024). ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ОСВІТНЬОЇ СФЕРИ УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ: СТАН, ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ, 241-244. https://conference.wunu.edu.ua/index.php/iposu/article/view/535