ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК СПРИЯННЯ ЗДОРОВ’Ю УЧНІВ
Анотація
.
Посилання
Гнилицька О. М. Педагогічний простір як фактор реалізації оздоровчої функції освіти. Педагогічна майстерня: наук.-метод. журнал. 2015. № 7. С. 40‒42.
Кириленко Г. В., Кириленко О. І. Розвиток та становлення правових аспектів фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності в Україні. Фізкультурно-оздоровчі та спортивні технології в освітньому просторі: теорія і практика : колективна монографія / за заг. ред. О. О. Момот, Ю. В. Зайцевої. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. С. 119‒134. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14616 (дата звернення: 27.11.2024)
Мороз Ю. Деякі аспекти державної політики в напрямку оздоровчої роботи. Болонський процес: модернізація змісту природничої педагогічної освіти. ХII Каришинські читання: зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 26-27 трав. 2005 р.): за участю науковців, шкільних педагогів, аспірантів, магістрантів, студентів / Наук-метод. центр вищої освіти; Ін-т пед. АПН України; ПНПУ ім. В. Г. Короленка. Полтава, 2005. С. 131‒123.
Середовище. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki (дата звернення: 29.11.2024)
Фізкультурно-оздоровчі та спортивні технології в освітньому просторі: теорія і практика : колективна монографія / за заг. ред. О. О. Момот, Ю. В. Зайцевої. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. 339 с. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14616 (дата звернення: 27.11.2024)