УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ

Автор(и)

  • Анастасія Лихвар Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографія автора

  • Анастасія Лихвар, Західноукраїнський національний університет

    .

Посилання

Селезньова О. О., Рудінська О. В., Кусик Н. Л. Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів // Маркетинг і цифрові технології. 2020. Vol. 4, No 3 p. P. 44-54. Соломянюк Н.Н., Гуменна Н.Н.

Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем. Формування ринкових відносин в Україні. 2018. № 12. С. 56-64. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_12_8

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати