УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ
Анотація
.
Посилання
Селезньова О. О., Рудінська О. В., Кусик Н. Л. Вплив візуального мерчандайзингу на формування лояльності клієнтів // Маркетинг і цифрові технології. 2020. Vol. 4, No 3 p. P. 44-54. Соломянюк Н.Н., Гуменна Н.Н.
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем. Формування ринкових відносин в Україні. 2018. № 12. С. 56-64. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/frvu_2018_12_8
Завантаження
Опубліковано
2024-05-24
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ СПОЖИВАЧІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 170-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/214.