WEB-АНАЛІТИКА В СУЧАСНІЙ МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Анастасія Лихвар Західноукраїнський національний університет Автор
  • Ростислав Окрепкий Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографії авторів

  • Анастасія Лихвар, Західноукраїнський національний університет

    .

  • Ростислав Окрепкий, Західноукраїнський національний університет

    канд. екон. наук, доцент

Посилання

Курило Л. І. Роль та основні напрямки розвитку інтернет-маркетингу / Курило Людмила Ізидорівна, Козченко Ярослав Вадимович // Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". - 2021. - № 4. - С. [1-19]. - https://doi.org/10.25313/2520-2294-2021-4-7111

Web Analytics Tutorial (PDF Version) – Tutorialspoint. URL: https://www.tutorialspoint.com/web_analytics/ web_analytics_tutorial.pdf

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“WEB-АНАЛІТИКА В СУЧАСНІЙ МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 172-3, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/215.