ЕТИЧНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ДЛЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ
Анотація
.
Посилання
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с.
Neuromarketing for a better understanding of consumer needs and emotions. http://dx.doi.org/10.14807/ijmp.v11i1.993. URL: https://www.researchgate.net/publication/338979030_Neuromarketing_for_a_better_understanding_of_consumer_needs_and_emotions.
Rodríguez V. J. C., Antonovica A., Martín D. L. S. Consumer neuroscience on branding and packaging: A review and future research agenda. International Journal of Consumer Studies. 2023. URL: https://doi.org/10.1111/ijcs.12936
Organizational Neuroethics / ed. by J. T. Martineau, E. Racine. Cham : Springer International Publishing, 2020. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-27177-0