ЕТИЧНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ДЛЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ

Автор(и)

  • Ангеліна Нечай Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с.

Neuromarketing for a better understanding of consumer needs and emotions. http://dx.doi.org/10.14807/ijmp.v11i1.993. URL: https://www.researchgate.net/publication/338979030_Neuromarketing_for_a_better_understanding_of_consumer_needs_and_emotions.

Rodríguez V. J. C., Antonovica A., Martín D. L. S. Consumer neuroscience on branding and packaging: A review and future research agenda. International Journal of Consumer Studies. 2023. URL: https://doi.org/10.1111/ijcs.12936

Organizational Neuroethics / ed. by J. T. Martineau, E. Racine. Cham : Springer International Publishing, 2020. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-27177-0

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ЕТИЧНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ДЛЯ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 210-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/231.