ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПРОДАЖІ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

  • Ангеліна Нечай Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Брендинг у соціальних мережах: Як це зробити правильно?. Блог Digital агенції UAMASTER. URL: https://blog.uamaster.com/brendyng-usotsialnyh-merezhah-yak-tse-zrobyty-pravylno/

Янько А. Впізнаваність бренду: як вирізнятися серед конкурентів. YouScan. URL: https://youscan.io/ua/blog/what-is-brand-recognition

Дроговоз В. Як мікро-інфлюенсери допомагають маркетологам ефективніше просувати бренди. PRNEWS.IO блог - Залаштунки PR-стартапу - Залаштунки PR-стартапу. URL: https://prnews.io/uk/blog/yak-mikro-inflyuenserydopomagayut-marketologam-efektyvnishe-prosuvaty-brendy.html

Іванова К. В Україні понад 60 000 мікроінфлюенсерів. Як бренди використовують їх для реклами і скільки це коштує – Forbes.ua. Forbes.ua | Бізнес, мільярдери, новини, фінанси, інвестиції, компанії. URL: https://forbes.ua/company/v-ukraini-ponad-60-000-mikroinflyuenseriv-yak-brendivikoristovuyut-ikh-dlya-reklami-i-skilki-tse-koshtue-27072021-2128

Hoffmann N., Claye A. When B2B brand messages miss their target. McKinsey & Company. URL: https://www.mckinsey.com/capabilities/growthmarketing-and-sales/our-insights/when-b2b-brand-messages-miss-their-target

Robinson M. Top 25 Social Media Fails: The Worst Offenses on the Internet. HowSociable. URL: https://howsociable.com/social-media-fails/

Словник понять і термінів з маркетингу / Борисова Т.М., Галько Л.Р., Дудар В.Т, Іванечко Н.Р., Окрепкий Р.Б., Процишин Ю.Т., Хрупович С.Є. - Тернопіль: ЗУНУ, 2023. 112 с. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/49382.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ВПЛИВ МАРКЕТИНГУ НА ПРОДАЖІ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 215-7, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/233.