ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖІВ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН

Автор(и)

  • Аліна Школьнік Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Сміт Дж. Проблеми онлайн-роздрібної торгівлі: конкуренція та довіра. Журнал електронної комерції. 2023. Т. 17, № 2. С. 45-58.

Лі С. Мультиканальні стратегії для успіху в роздрібній торгівлі. 2022. Т. 15, № 1. - С. 78-91.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167

Іванечко Неля. Професійні компетентності в управлінні продажами та у цифровому маркетингу. Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (м. Тернопіль, 26-27 травня 2023 року). Тернопіль: ЗУНУ, 2023. С. 87-90.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ОСОБЛИВОСТІ ПРОДАЖІВ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 317-8, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/277.