ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Аліна Школьнік Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Іванечко Неля. Професійні компетентності в управлінні продажами та у цифровому маркетингу. Нейромаркетинг, штучний інтелект та цифровий маркетинг: проблеми та перспективи: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (м. Тернопіль, 26-27 травня 2023 року). Тернопіль: ЗУНУ, 2023. С. 56-61.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. – 119-124 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757

Чорненька, Т. О., & Коваль, О. О. (2019). Нейромаркетинг: суть, особливості та напрями використання в управлінні маркетингом. Економіка та суспільство, 21, 916-921.

Качмар, О. В. (2020). Нейромаркетинг: теорія, методи та практика в маркетингових дослідженнях. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2, 108-116.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 319-21, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/278.