АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • Сергій Якубовський Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Раян Д. Розуміння цифрового маркетингу: маркетингові стратегії для залучення цифрового покоління. Лондон: Kogan Page, 2020. - 276 с.

Чаффі Д. Цифровий маркетинг: стратегія, впровадження та практика. Великобританія: Pearson Education Limited. 2021. – 560 с.

Котлер Філіп. Катарджая Гермаван. Сетьяван Їван. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. К.: КМ-БУКС. 2019. – 224 с.

Портер М. Конкурентна стратегія: методи аналізу галузей і конкурентів. Нью-Йорк: Free Press. 1998. – 396 с.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.]; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 322-3, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/279.