АКТУАЛЬНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Сергій Якубовський Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Раян Д. Розуміння цифрового маркетингу: маркетингові стратегії для залучення цифрового покоління. Лондон: Kogan Page. 2020. – 276 с.

Чаффі Д. Цифровий маркетинг: стратегія, впровадження та практика. Великобританія: Pearson Education Limited. 2021. – 560 с.

Сучасні стратегії в цифровому маркетингу: Перспективи і виклики. Журнал маркетингових досліджень. 2022. – 102 с.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“АКТУАЛЬНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 324-5, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/280.