ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА
Анотація
.
Посилання
Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу. URL: http://spne.ukma.edu.ua/article/view/149798.
Іваненко, В. (2019). Нейромаркетинг як інноваційний напрямок у маркетингових дослідженнях. Маркетинг і цінність. 7(2), 45-51.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757
Завантаження
Опубліковано
2024-05-23
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 128-30, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/196.