ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Наталія Корінецька Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Нейромаркетинг як інноваційний інструмент у маркетингу. URL: http://spne.ukma.edu.ua/article/view/149798.

Іваненко, В. (2019). Нейромаркетинг як інноваційний напрямок у маркетингових дослідженнях. Маркетинг і цінність. 7(2), 45-51.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ ТА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 128-30, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/196.