ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ

Автор(и)

  • Наталія Корінецька Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Штучний інтелект у маркетингу: де його використовують? URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/shtuchnyy-intelekt-v-marketynhu-deyoho-vykorystovuyut-ta-yak-vprovadyty-yoho-vzhe-zavtra/.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Іванечко, Н., Процишин, Ю., & Никитишин, Т. (2020). Цифрові технології в роздрібній торгівлі: зарубіжний та Український досвід. Food Industry Economics, 12(1). URL: https://doi.org/10.15673/fie.v12i1.1671.

Ivanechko N., Borysova T., Monastyrskyi G. Research of customer buying behavior on the Ukrainian electromobile market. Financial and Credit ActivityProblems of Theory and Practice. 2020. №4 (35). 507-513 Р. URL: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.222527.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 134-6, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/198.