ІНТЕГРАЦІЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАРКЕТИНГОВІЙ СТРАТЕГІЇ
Анотація
.
Посилання
Штучний інтелект у маркетингу: де його використовують? URL: https://aboutmarketing.info/internet-marketynh/shtuchnyy-intelekt-v-marketynhu-deyoho-vykorystovuyut-ta-yak-vprovadyty-yoho-vzhe-zavtra/.
Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.
Іванечко, Н., Процишин, Ю., & Никитишин, Т. (2020). Цифрові технології в роздрібній торгівлі: зарубіжний та Український досвід. Food Industry Economics, 12(1). URL: https://doi.org/10.15673/fie.v12i1.1671.
Ivanechko N., Borysova T., Monastyrskyi G. Research of customer buying behavior on the Ukrainian electromobile market. Financial and Credit ActivityProblems of Theory and Practice. 2020. №4 (35). 507-513 Р. URL: https://doi.org/10.18371/fcaptp.v4i35.222527.