ЕВОЛЮЦІЯ ТОРГІВЛІ: ПЕРСПЕКТИВИ Й ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ У СВІТІ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖІВ

Автор(и)

  • Наталія Корінецька Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Маркетинг у нову епоху. URL: https://adastra.org.ua/blog/marketing-unovu-epohu-suchasni-realiyi-ta-perspektivi-didzhitalizaciyi.

Олег Вишняков. Розширення бізнесу завдяки e-commerce. 2023. URL: https://www.epravda.com.ua/columns/2023/05/2/699655/.

Свіжі реалії на ринку торгілі. URL: https://content.ua/ukr/blog/newnormal-svizhi-termini-i-realiyi-v-sogodnishnomu-marketingu .

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль : ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL:

https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

“ЕВОЛЮЦІЯ ТОРГІВЛІ: ПЕРСПЕКТИВИ Й ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ У СВІТІ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖІВ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 131-3, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/197.