ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Енес Муц Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Босак О.В. Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів. Фінансовий простір. 2013. № 4 (12). С. 76-80.

Гладка І.В. Нейромаркетинг як інноваційний інструмент в управлінні брендом. Економіка та підприємництво. 2017. № 6. С. 44-49.

Дем'яненко М.О. Нейромаркетинг: сучасний підхід до вивчення споживчої поведінки. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 4. С. 77-85.

Зайцева І.В. Нейромаркетингові дослідження в оцінці ефективності маркетингових заходів. Вісник Національного технічного університету "ХПІ". 2018. № 9. С. 123-127.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати