ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА СПОЖИВАЧА
Анотація
.
Посилання
Босак О.В. Дослідження впливу інструментів нейромаркетингу на поведінку споживачів. Фінансовий простір. 2013. № 4 (12). С. 76-80.
Гладка І.В. Нейромаркетинг як інноваційний інструмент в управлінні брендом. Економіка та підприємництво. 2017. № 6. С. 44-49.
Дем'яненко М.О. Нейромаркетинг: сучасний підхід до вивчення споживчої поведінки. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2015. № 4. С. 77-85.
Зайцева І.В. Нейромаркетингові дослідження в оцінці ефективності маркетингових заходів. Вісник Національного технічного університету "ХПІ". 2018. № 9. С. 123-127.
Завантаження
Опубліковано
2024-05-24
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 201-3, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/228.