НЕДОЛІКИ ОНЛАЙН ТА ОФЛАЙН ПРОДАЖ

Автор(и)

  • Енес Муц Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сандерс Дж. Основи маркетингу. К.: Видавничий дім «Києво-Могилянська академія», 2019. 656 с.

Дейвіс П. Електронна комерція: стратегії та практика. К.: Видавничий будинок "Ін Юре", 2018. 432 с.

Девідсон Р., Холл Ч., Лоу Ч. Основи маркетингу: відкритий курс. К.: Видавничий дім "Логос", 2020. 560 с.

Хілл Т., Джонс Г. Менеджмент: Теорія та практика. К.: Видавництво "Економічна думка", 2019. 784 с.

Андерсон К. Магазини майбутнього: огляд онлайн та офлайн торгівлі. Сучасний бізнес. 2021. № 3 (25). С. 45-52.

Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. - 180 с., URL: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42757.

Іванечко Н., Оконський М. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 158-162. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати