ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
.
Посилання
Кацюба І.А. Технологічні та стратегічні аспекти розвитку цифрового маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2020. № 3. С. 23-31.
Сидоренко В.І. Оптимізація контенту для голосового пошуку в цифровому маркетингу. Електронне наукове видання "Економічний простір". 2021. № 14. С. 122-129.
Литвиненко О.В. Відеомаркетинг як ефективний інструмент в цифровій комунікації. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2018. № 4. С. 86-92.
Іванова Н.С. Вплив інфлюенсер-маркетингу на споживачів у цифровому середовищі. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2022. № 1. С. 45-52.
Данилова Л.І. Роль чат-ботів у підвищенні ефективності цифрового маркетингу. Серія: Економіка та менеджмент. 2019. № 3 (25). С. 64-70.