ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Енес Муц Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Посилання

Кацюба І.А. Технологічні та стратегічні аспекти розвитку цифрового маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2020. № 3. С. 23-31.

Сидоренко В.І. Оптимізація контенту для голосового пошуку в цифровому маркетингу. Електронне наукове видання "Економічний простір". 2021. № 14. С. 122-129.

Литвиненко О.В. Відеомаркетинг як ефективний інструмент в цифровій комунікації. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: Економічні науки. 2018. № 4. С. 86-92.

Іванова Н.С. Вплив інфлюенсер-маркетингу на споживачів у цифровому середовищі. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2022. № 1. С. 45-52.

Данилова Л.І. Роль чат-ботів у підвищенні ефективності цифрового маркетингу. Серія: Економіка та менеджмент. 2019. № 3 (25). С. 64-70.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 207-9, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/230.