ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДОСЛІДЖУЄ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА

Автор(и)

  • Антон Сливяк Західноукраїнський національний університет Автор
  • Олександр Мазур Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографії авторів

  • Антон Сливяк, Західноукраїнський національний університет

    аспірант

  • Олександр Мазур, Західноукраїнський національний університет

    аспірант

Посилання

Котлер Філіп, Гермаван Катарджая, Сетьяван Їван. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового: пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ: Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с., іл.

Кай-Фу Лі. Наддержави штучного інтелекту: Китай, Кремнієва долина і новий світовий лад. Київ : Форс Україна. 2020. 304 с.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДОСЛІДЖУЄ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, p. 276, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/258.