ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДОСЛІДЖУЄ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА
Анотація
.
Посилання
Котлер Філіп, Гермаван Катарджая, Сетьяван Їван. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового: пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ: Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с., іл.
Кай-Фу Лі. Наддержави штучного інтелекту: Китай, Кремнієва долина і новий світовий лад. Київ : Форс Україна. 2020. 304 с.
Завантаження
Опубліковано
2024-05-24
Номер
Розділ
Статті
Як цитувати
“ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДОСЛІДЖУЄ ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, p. 276, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/258.