ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА ВИБІР ДИЗАЙНУ ОСВІТЛЕННЯ ЖИТЛА

Автор(и)

  • Світлана Хрупович Західноукраїнський національний університет Автор
  • Антон Сливяк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографії авторів

  • Світлана Хрупович, Західноукраїнський національний університет

    канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу

  • Антон Сливяк, Західноукраїнський національний університет

    аспірант

Посилання

Applying Neuroscience to Architecture: https://www.cell.com/action/showPdf?pii=S0896-6273%2809%2900431-0

The Integration of Interior Design and Neuroscience: Towards a Methodology to Apply Neuroscience in Interior Spaces: https://mjaf.journals.ekb.eg/article_25813_847c7398a5a2866b5b81ce46f587b8c8.pdf P. 53-54.

Cognition in Architecture: A Residential Design Prototype for the Autistic User: https://issuu.com/madisonsmith6/docs/thesis2019

Blue light has a dark side: https://www.health.harvard.edu/stayinghealthy/blue-light-has-a-dark-side

The impact of lightning on mood: https://journals.sagepub.com/doi/10.1177/096032719903100302

Neuro-architecture: How to design a space that will help you stay sharp and stimulated: https://www.cbc.ca/life/thegoods/neuro-architecture-how-to-design-aspace-that-will-help-you-stay-sharp-and-stimulated-1.4624036

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“ВПЛИВ НЕЙРОМАРКЕТИНГУ НА ВИБІР ДИЗАЙНУ ОСВІТЛЕННЯ ЖИТЛА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 296-7, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/267.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають