НЕЙРОМАРКЕТИНГОВІ ДОСДЛІДЖЕННЯ КОЛЬОРУ ПРИ ВИБОРІ ЖИТЛА

Автор(и)

  • Світлана Хрупович Західноукраїнський національний університет Автор
  • Олександр Мазур Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографії авторів

  • Світлана Хрупович, Західноукраїнський національний університет

    канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу

  • Олександр Мазур, Західноукраїнський національний університет

    аспірант

Посилання

The Integration of Interior Design and Neuroscience: Towards a Methodology to Apply Neuroscience in Interior Spaces: https://mjaf.journals.ekb.eg/article_25813_847c7398a5a2866b5b81ce46f587b8c8.pdf

Kayan, Cagil. Neuro-architecture: Enriching healthcare environments for hildren: https://issuu.com/cagil/docs/20110609_thesisneuroarchitecture_cagil_part_2_a3 .

Visual Ergonomics and Color: https://medium.com/studiotmd/theperception-of-color-in-architecture-cf360676776c.

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“НЕЙРОМАРКЕТИНГОВІ ДОСДЛІДЖЕННЯ КОЛЬОРУ ПРИ ВИБОРІ ЖИТЛА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 300-1, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/269.