НЕЙРОМАРКЕТИНГ ПРИ ОБЛАШТУВАННІ ЖИТЛА

Автор(и)

  • Світлана Хрупович Західноукраїнський національний університет Автор
  • Павло Намісняк Західноукраїнський національний університет Автор

Анотація

.

Біографії авторів

  • Світлана Хрупович, Західноукраїнський національний університет

    канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу

  • Павло Намісняк, Західноукраїнський національний університет

    аспірант

Посилання

Architecture, to remember. https://issuu.com/slamowskee/docs/15.05.2017_teoretical_part

Interior landscape plants for indoor air pollution abatement: https://ntrs.nasa.gov/archive/nasa/casi.ntrs.nasa.gov/19930073077.pdf

Завантаження

Опубліковано

2024-05-24

Як цитувати

“НЕЙРОМАРКЕТИНГ ПРИ ОБЛАШТУВАННІ ЖИТЛА”. НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ, no. 2, May 2024, pp. 298-9, https://conference.wunu.edu.ua/index.php/naidm/article/view/268.