КАЗКОТЕРАПІЯ У РОБОТІ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Анотація
.
Посилання
Коломіна К. О. Казкотерапія – як метод зниження тривожності у дітей дошкільного віку. Всеосвіта. 2023. URL: https://vseosvita.ua/library/kazkoterapiiaiak-metod-znyzhennia-tryvozhnosti-u-ditei-doshkilnohoviku-566884.html
Казачінер О. С., Бойчук Ю. Д. Казкотерапія: поглиблений курс. Практикум для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальностями 012 «Дошкільна освіта», 013 «Початкова освіта», 016 «Спеціальна освіта», для вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів початкових класів, фахівців у галузі спеціальної та інклюзивної освіти. Харків, 2022. 120 с.
Коваленко О. Особистість починається з казки. Освіта України. 2011. № 73–74. С. 15.
Музичук О. О. Казка як засіб розвитку особистісних цінностей молодших школярів. Проблеми сучасної психології. 2012. Вип. 17. С. 317–327.
Шалімова Л. Л. Казкотерапія як засіб розвитку дітей. Х.: Ранок, 2013.162 с.
Шик Л. А. Казкотерапія в роботі з дошкільниками. Х.: ВГ «Основа», 2012. 240 с.