ЗНАЧЕННЯ МОВЛЕННЄВО-ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ
Анотація
.
Посилання
Гавриш Н. Мовлення дитини. Впроваджуємо Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція). Дошкільне виховання. 2021. №3. С. 3–8. URL: https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/doshkilna/2021/05/11/Dv_2021-03-Gavrysh.pdf
Закон України «Про дошкільну світу». Закон України від 11.07.2001 р. № 2628-ІІІ. Дата оновлення: 31.03.2023. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-14#Text
Закон України «Про освіту». Закон України від 05.09.2017 р. № 2145-VІІІ. Дата оновлення: 24.03.2024. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#top
Полєвікова О.Б., Швець Т.А. Інтегровані заняття із пріоритетом мовленнєвої діяльності. Молодший дошкільний вік. ІІ півріччя. Харків: Вид. група «Основа», 2018. 127 с.
Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» / О. І. Білан. Вид.2-ге, зі зм. і доп. Тернопіль: Мандрівець, 2022. 216 с.
Токарєва Л. Д. Гра як засіб формування соціальної компетентності старшого дошкільника. Електронний збірник наукових праць Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 2021. № 1(43). URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/737558/1/Tokarieva%20L.D.%2C.pdf
Трофаїла Н. Д. Розвиток мовлення дітей дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. Актуальні питання в сучасній науці. 2023.
№ 10(16). С.771–778. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/6817/6856