ВПРОВАДЖЕННЯ В ІНКЛЮЗИВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ РОБОТИ ІЗ ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Анотація
.
Посилання
Гоцко Г. І. Особливості організації освітнього процесі в умовах реалізації основних засад інклюзивного навчання. Інклюзивне навчання в Новій українській школі: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. «Інклюзивне навчання в Новій українській школі» (26–27 березня 2018 року, м. Теребовля): у 2 ч. / Інститут спеціальної педагогіки НАПН України; упорядники: Лапін А. В., Сурмай Л. О., Щуцька О. І. Київ: Інтерсервіс, 2018. С. 28–30.
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. К.: Академвидав, 2004. С. 56–72.
Дубасенюк О. А. Інноваційні освітні технології та методики в системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. С. 14–47.
Інноваційні техніки роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. / Ткачова Н. Г., Булаш І. В., Турчина І. С. URL: http://www.molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/11/66.pdf
Педагогічні технології інклюзивного навчання: навчально-методичний посібник для студентів закладів вищої педагогічної освіти / уклад.: А. Василюк, Ю. Бондар, А. Хіля. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020. 168 с.
Теорія і практика інклюзивної освіти: навчально-методичний посібник / упорядн. Бондар К. М. 2-ге вид., доп. Проєкт «Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг», 2019. 170 с.