ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНИХ ЗАСОБІВ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ ДІТЕЙ ПʼЯТОГО РОКУ ЖИТТЯ ІЗ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ
Анотація
.
Посилання
Голуб Н. М. Завдання та засоби відновлення комунікативної функції у пацієнтів з афазією. Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Досвід минулого – погляд у майбутнє: до 85-річчя акад. В. І. Бондаря: зб. наук. пр. Харків: Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2023. С. 350–353.
Журавльова М. Д. Можливості та сфери застосування відеомоделінгу в корекційній роботі з дітьми з РАС. Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Досвід минулого – погляд у майбутнє: до 85-річчя акад. В. І. Бондаря: зб. наук. пр. Харків: Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2023. С. 361–364.
Логвиненко О. Ю. Складання розповіді дітьми із ЗНМ III рівня. Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Система освіти і виховання дітей з особливими освітніми потребами. Досвід минулого – погляд у майбутнє: до 85-річчя акад. В. І. Бондаря: зб. наук. пр. Харків: Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2023. С. 204–206.
Рібцун Ю. В. Особливості фонематичної складової мовлення дітей середнього дошкільного віку із ФФНМ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. № 18. С. 208–212.
Рібцун Ю. В. Віршики, картинки, звуки для забави і науки. Фонетико-фонематична компетентність дошкільника (у двох частинах): альбом для ігор-занять з дітьми 3-6 років. Х.: Видавнича група «Основа», 2013. 176 с.